Piotr Eliasz Witam wszystkich posiadaczy Daewoo Lanosa.
Jak widać moje strony są głównie o Daewoo, marka przez niektórych niedoceniana.
Jednak należy przyznać że daewoo poszło bardzo dobrą drogą gdyż nie budowało swoich aut od podstaw tylko na bazie już sprawdzonych modeli Opla, wprowadzając zmiany głównie w wyglądzie.
Szczerze powiem że jest mi bardzo szkoda a jednocześnie jestem wściekły że fabryka FSO na Żeraniu nie wykorzystała swojej szansy.
Po upadku Daewoo w fabryce FSO nadal był produkowany Lanosa, Matiza i chyba jeszcze Kalosa aż do 2008 roku, fabryka niestety zatrzymała się tylko na tych modela nie potrafili wprowadzić nowych modeli.
I nie mówię tu o całkiem nowym aucie ale czy na płycie podłogowej Lanosa nie można było zbudować coś w stylu Lacetti, na płycie podłogowej Matiza coś w stylu Sparka.
Generalnie albo ta fabrykę prześladuje pech albo ciągnie się za nami PRL-owska historia która także nie dała powodów do dumy w Polskiej Motoryzacji.
Bardzo szkoda bo na gruzach Daewoo mogliśmy wreszcie zbudować coś swojego ale wyszło tak jak zwykle.
Po upadku Daewoo-FSO, Lanos praktycznie się nie zmienił poza znaczkiem który został zastąpiony starym logo FSO.
Uważam że na tym modelu mogliśmy stworzyć całkiem nowe auto, moim zdaniem Lanos był najbardziej udanym model Daewoo.

Pozdrawiam
Piotr
kontakt: sapphir@du-nubira.za.pl


Projekt strony Piotr Eliasz,
Niepołomice 2012